Palautus
Viallinen tuote
Lähetystä noudettaessa tulee tarkistaa paketin kunto ja tuotteet mahdollisimman pian noudon jälkeen. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee vahinkoilmoitus kuljettajalle tai noutopaikan toimipisteeseen ja ilmoita asiasta nana@cincin.fi .
Palautusoikeus
Noudatamme Kuluttajasuojalakia ja näin ostajalla on 14 päivän palautusoikeus tuotteilla laskettuna vastaanottopäivästä. Palautustapauksissa kauppias palauttaa asiakkaan tilille rahat 30 päivän kuluessa tuotteen saavuttua takaisin.
Asiakaspalautuksen täytyy sisältää kaikki samat tuotteet mitä paketissa oli vastaanotettaessa, mukaan lukien kuitti tai lähete. Asiakaspalautus on pakattava aina hyvin eikä osoitekorttia saa liimata suoraan tuotepakettiin.
Palautettavaan tuotteeseen asiakas saa tutustua ja kokeilla samaan tapaan kuin sitä voisi kokeilla liikkeessä. Asiakas ei kuitenkaan saa ottaa tuotetta käyttöön. Minkäänlaisia käytön tai kulumisen merkkejä tuotteessa ei saa näkyä. Mikäli ehdot eivät täyty, meillä ei Kuluttajasuojalain mukaan ole velvollisuutta ottaa tuotetta vastaan (Kuluttajansuojalaki 6. luku 23§). Tuotteet toimitetaan myyjän kustannuksella takaisin.
Palautusoikeus ei koske erikseen asiakasta varten räätälöitäviä tai tilattavia tuotteita, elleivät ne ole valmistusviallisia.
Yritysten välisissä kaupoissa ei ole palautusoikeutta. Myymälästämme ostetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta, ellei tuote osoittaudu välittömästi 1 kuukauden sisällä selvästi virheellisesti valmistetuksi.